Soluții de automatizare a activităților de teren:
Promptitudine, eficiență, rapiditate.
Promptitudine, eficiență, rapiditate.
Soluțiile de automatizare a activităților de teren pentru domeniul furnizării utilităților se bazează pe dispozitive mobile, tablete, PC-uri și imprimante care susțin activitatea personalului prin îmbunătățirea comunicării, eficientizării proceselor de lucru și prin furnizarea tuturor informațiilor esențiale pentru un proces decizional rapid și corect.
Echipamentele dedicate intervențiilor în teren au fost concepute și testate pentru a rezista celor mai dure condiții de lucru, oferind aceeași fiabilitate pentru înregistrarea și transmiterea datelor indiferent de natura intervenției.
Echipamentele de scanare și colectare de date permit echipelor din teren să înregistreze date relevante într-un mod eficient, eliminând riscul asociat introducerii manuale a informațiilor.
Echipele desemnate primesc alerte și notificări direct din rețea și astfel știu când este nevoie de intervenția lor în teren.
Soluțiile de automatizare a activităților din teren oferă control, vizibilitate și securitate pentru a asigura buna funcționare a mijloacelor fixe din dotare.
Dezvoltatorii pot integra soluțiile prin API-uri special adaptate, prin aplicații web personalizabile și prin tool kit-ul pentru mobilitate la nivel de echipă.
Soluțiile de automatizare a activităților din teren susțin misiunea companiilor de furnizare a utilităților de a oferi intervenții punctuale atât ca eficiență, cât și ca durată de timp. Echipele de intervenție lucrează pe baza datelor furnizate în timp real, primesc notificări relevante despre orice incident sau actualizare a stării unei avarii sau despre necesitatea efectuării lucrărilor de mentenanță asupra anumitor mijloace fixe.
Atât echipamentele mobile, cât și completările software generează procese ușor de pus în practică și susțin concentrarea pe remedierea efectivă a defecțiunilor și nu pe înregistrarea manuală a datelor din teren – această sarcină fiind preluată și simplificată de dispozitivele mobile care elimină erorile umane și creează date concrete și corecte.
Remedierea unei avarii la rețeaua de utilități în timp util și nevoia de a reveni cât mai rapid la parametri normali de funcționare sunt cele două priorități ale echipelor de intervenție. De aceea, ele au nevoie de informații care să le direcționeze corect și în timp real către sursa problemei.
Soluțiile de automatizare a activităților din teren susțin ambele puncte prin crearea unui mediu în care datele pot fi înregistrate printr-o simplă scanare cu o tabletă sau un terminal mobil. Acestea au display-uri generoase care facilitează vizualizarea informațiilor chiar și condiții de lumină solară puternică și camere care capturează imagini din teren și documente care trebuie trimise instant în urma efectuării anumitor lucrări.
Implementarea soluțiilor reduce astfel posibilitatea erorilor umane provocate de introducerea manuală a datelor din teren și permite echipelor să se concentreze pe acțiunile ce duc la soluționarea avariilor semnalate, devenind mai productivi și mai eficienți.
Cu ajutorul alertelor și notificărilor trimise direct echipelor desemnate pentru anumite zone de intervenție, acestea descoperă o nouă dimensiune a sincronizării de la birou în vehiculele de intervenție și până la locul avariei sau facilităților care necesită mentenanță: platforma versatilă destinată activităților din teren setează un nou standard prin echipamente care mențin un flux continuu de informații ce reduce timpul necesar până la intervenție și la soluționare.
Cele mai avansate tehnologii NFC, Bluetooth, Wi-Fi și GPS furnizează conectivitate constantă, în timp ce camerele de înaltă rezoluție transmit instant constatarea incidentului, soluționarea acestuia, documentația avariei, dovezi și orice alte informații necesare.
Mijloacele fixe din dotare se bucură de un timp mai lung de funcționare optimă dacă echipele responsabile cu activitățile de mentenanță beneficiază de un control precis și de vizibilitate totală a datelor din teren.
Soluțiile de automatizare a activităților din teren furnizează exact aceste elemente prin facilitarea transmiterii rapide a informațiilor din teren de către echipele care fac verificări recurente către echipele responsabile cu acțiunile de mentenanță. Prin notificări instante, transmitere rapidă a datelor și posibilitatea atașării imaginilor doveditoare, toate părțile implicate în activitățile de mentenanță lucrează sincronizat pentru evitarea defecțiunilor și avariilor ce pot fi determinate de condiții remediabile din timp.
Interacțiunile cu echipamentele nu vor fi întotdeauna la fel – de aceea software-ul care completează soluțiile de automatizare se adaptează noilor specificații ale mediului. Programele care susțin activitatea echipelor de intervenție oferă din start aplicații integrate, funcționalități și unelte care amplifică performanța echipamentelor de la integrare, la securitate și utilizare pentru administrare și optimizare facile.
Pentru departamentul de suport IT acest software înseamnă integrare simplificată, automatizarea în ritm propriu a funcțiilor și acces diferențiat în funcție de specificațiile profilului de utilizator.
Administratorii IT se bucură astfel de acces și control ușor de folosit, de administrare eficientă, de eliminarea configurărilor complicate și de mai puține puncte vulnerabile pentru sistemul implementat.
© IT Genetics 2024. Toate drepturile rezervate.