Soluții gestiune pentru restaurante și livrări la domiciliu:
clienți mulțumiți de fiecare dată.
clienți mulțumiți de fiecare dată.
Produsele comandate să fie livrate rapid și fără erori de fiecare dată: acestea sunt așteptările clientului oricărui restaurant sau serviciu de livrări.
Într-una din cele mai competitive industrii neîndeplinirea acestor așteptări face diferența dintre o afacere care crește, bazându-se pe clienți fideli și satisfăcuți și una care dispare de pe piață, doborâtă de întârzieri, comenzi greșite sau produse care nici măcar nu ajung la destinație.
Cu un sistem complet integrat de management pentru restaurante greșelile nu mai au loc. Comenzile se înregistrează pe tablete/dispozitive mobile, sunt trimise automat la bucătărie, iar ingredientele necesare pregătirii fiecărei porții de mâncare sunt scăzute instant din gestiune.
Pentru restaurantele cu livrare în momentul plasării comenzii prin POS informația se duce automat la terminalul din bucătărie pentru pregătirea preparatului, la imprimanta termică pentru generarea etichetei pentru caserolă și la imprimanta fiscală pentru generarea notei de plată.
De la actualizarea cantității de ingrediente folosite, la înmagazinare și update-uri când un ingredient se apropie de limită sau de expirare, soluțiile de gestiune HoReCa te ajută să eviți risipa alimentară, epuizarea anumitor ingrediente și utilizarea ingredientelor neconforme.
Livrările la domiciliu și comenzile livrate pe terasele restaurantelor au nevoie de dispozitive mobile conectate la sistemul digital central al locației. Prin implementarea soluțiilor de gestiune pentru restaurante, vei avea vizibilitate completă când o comandă este livrată și achitată. De asemenea, vei avea posibilitatea să oferi clienților opțiuni diverse de plată: prin numerar, card, tichete de masă, voucher sau cont client.
O industrie cu rată de eșec de 60% în primul an implică afaceri care trebuie să profite de fiecare oportunitate pentru a nu face parte din această statistică: calitate impecabilă a produselor și serviciilor, zero greșeli la livrarea comenzilor, opțiuni de fidelizare a clientelei și soluții care elimină risipa financiară provocată de comenzi incorecte pentru ingrediente sau de livrări greșite.
Soluțiile integrate de gestionare a restaurantelor și serviciilor de livrări reprezintă una din aceste oportunități: un sistem centralizat de preluare a comenzilor atât în locație, cât și telefonic sau prin aplicații mobile, echipamente fiabile pentru printarea etichetelor în timp record chiar și în condițiile orelor de vârf, funcții de monitorizare a comenzilor de la client la chelner la bucătărie și înapoi, dispozitive mobile de înregistrare a comenzilor și pentru plată.
Fără greșeli provocate de scris ilizibil și fără comenzi notate greșit: cu ajutorul tabletelor și dispozitivelor mobile de înregistrare, echipa ta de chelneri preia întotdeauna corect comanda și o transmite instant atât către POS, cât și către echipa de la bucătărie care se bucură de vizibilitate totală a comenzilor active cu ajutorul ecranelor touchscreen.
Echipamentele sunt ușor de integrat și intuitiv de folosit – perioada de training poate dura și doar câteva minute, iar accesul fiecărui membru al echipei se face pe bază de card. Această integrare rapidă permite echipelor să ce concentreze pe interacțiunea cu clienții și pe menținerea calității preparatelor ce ies din bucătărie.
În momentul plasării unei comenzi, aceasta este transmisă instant atât către imprimanta fiscală (pentru generarea bonului), cât și către imprimanta termică din bucătărie (dacă este nevoie de etichete pentru caserolele delivery).
Se elimină astfel timpul în care un chelner sau operator trebuie să introducă comanda în casa de marcat fixă și introducerea datelor/preparatelor greșite care implică o conversație neplăcută la achitarea notei. Procesul eficientizat asigură atât preparate corect livrate la masă sau la destinație, cât și note de plată conforme cu alegerile clienților.
De la preparate complexe la produse de bază, soft-ul de gestiune se personalizează 100% în funcție de rețetarul locației și astfel se adaptează complet nevoilor și ritmului restaurantului sau serviciului de livrări.
În momentul plasării unei comenzi acesta scade automat cantitățile asociate pregătirii preparatului respectiv și oferă o perspectivă în timp real a ingredientelor disponibile și a celor care sunt pe terminate semnalizând când este nevoie de reaprovizionare.
În funcție de cerințele echipelor din locație, soluțiile de gestiune generează rapoarte complexe pe baza informațiilor live: cele mai populare preparate, orele de vârf la care are loc achiziția bestsellers, unde au loc vânzările cele mai profitabile (terasă, interior, livrare) etc.
Un mediu atât de dinamic ca cel din HoReCa implică mișcare continuă, reacții rapide și timpi de așteptare cât mai scurți pentru clienți – aceștia nu pot avea răbdare până ce personalul ajunge la casa fiscală, generează bonul și face drumul înapoi la masă sau cât livratorul caută bancnotele necesare pentru a da rest.
Soluțiile de gestiune HoReCa consolidează un cadru centralizat, care primește instant informații din partea tuturor dispozitivelor mobile pentru preluarea plăților, indiferent de distanța la care acestea se află. În plus, permite restaurantului să ofere diverse metode plată, astfel încât să se poată adapta oricărei tipologii de client. Plățile pot fi făcute prin numerar, card bancar, vouchere, tichete de masă sau prin contul de client deschis în restaurant.
© IT Genetics 2024. Toate drepturile rezervate.