Identifică și localizează persoane cu ajutorul brățărilor de identificare.
Elimină posibilele erori umane cu ajutorul brățărilor de identificare cu cod de bare sau care folosesc coduri de culoare.
Obține mai multă flexibilitate pentru educatorii și elevii din centrele de educație și after school, asigurând trasabilitatea prin brățări de identificare.
Asigură trasabilitatea documentelor cu ajutorul codurilor QR sau a codurilor de bare.
Menține trasabilitatea documentelor și ține gestiunea online a fiecărui document emis.
Identifică automat datele de pe facturi sau alte documente tipizate (OCR) pentru a scurta timpul de lucru.
Elimină erorile umane și îmbunătățește timpul de indexare și arhivare al documentelor.
Centralizează într-o singură aplicație toate activele și ține un istoric detaliat al fiecărui bun.
Elimină erorile și pierderea bunurilor din domeniul public cu un sistem de gestiune electronic care asigură identificarea unică a produselor.
Ia decizii bazate pe date actualizate în timp real, stocându-le în Cloud și accesându-le oricând.
Oferă drepturi de acces mai ușor pentru ca angajații să poată coordona și actualiza sistemele.
Comunică modern și eficient cu ajutorul soluțiilor de digital signage: ecrane cu touchscreen Elo Touch și aplicația EloView.
Încarcă, gestionează și afișează conținut diferențiat pe ecrane amplasate în locuri sau orașe diferite.
Redu timpul de așteptare prin afișarea și actualizarea informațiilor în timp real, coordonate direct de pe laptop.
Redu numărul de resurse umane și ghidează contribuabilii prin soluții digital signage către ghișeele de interes.
Folosește soluții de queue management precum sisteme de ticketing cu bonuri de ordine pentru a direcționa persoanele în interiorul instituției.
Afișează informații în timp real pe toate ecranele digitale din instituție și actualizează-le de la distanță.
Completează procesul de înregistrare cu sisteme și aparate de printare bonuri de ordine de tip kiosk.
Evită aglomerația și formarea cozilor și îmbunătățește calitatea serviciilor oferite.
Limitează accesul persoanelor în zone din interiorul instituțiilor publice prin carduri de acces.
Asigură siguranța instituției și implementează niveluri de acces în funcție de legislație sau ierarhie.
Mixează cardurile de acces cu carduri de fidelizare sau carduri de membru pentru a sigura contribuabililor o experiență digitală completă în biblioteci, școli sau alte instituții publice.
Consultanță specializată
Lucrăm împreună cu tine ca să treci prin procesul de digitalizare cât mai ușor. Alegem împreună soluțiile de care ai nevoie, ținând cont de industrie și planurile de creștere.
Plan de optimizare
Folosim know-how-ul și experiența din practică pentru a găsi sistemul optim pentru tine. Asamblam soluțiile hardware & software și alegem producătorii pornind de la bugetul tău.
Manager de cont
Ai la dispoziție un manager de cont specializat pe verticala ta de business. Acesta cunoaște istoricul contului, cunoaște soluția folosită și vei fi în contact direct cu el pentru a rezolva orice situație.
Specialiști calificați
Vei interacționa cu consultanți certificați, cu o vastă experiență în dezvoltarea de soluții AIDC & POS, renumiți în piață pentru proactivitate și nivelul de expertiză.
Suntem alături de tine telefonic și online 24/7 și ne deplasăm direct pe teren, de fiecare dată când ai nevoie de susținere tehnică pentru a integra soluțiile propuse.
Instalare
Primești sprijin profesional pentru instalarea echipamentelor, oriunde în țară, pentru a ne asigura că înțelegi perfect soluțiile propuse și îți ușurează la maximum activitatea zilnică.
Mentenanță
Poți opta oricând pentru un abonament de suport tehnic prin care ai mereu la dispoziție un specialist gata să intervină pentru sesiuni de întreținere, customizări, testări, resetări sau training-uri complexe.
Service autorizat
Primești un diagnostic și o soluție rapidă la orice problemă apărută. Ai acces la parteneriate strategice cu principalii producători din industrie (Zebra, Citizen, Honeywell, Datalogic) și poți beneficia de contracte speciale de extindere a garanției.
© IT Genetics 2024. Toate drepturile rezervate.