Crește satisfacția clienților
cu ajutorul soluțiilor de digitalizare pentru furnizorii de utilități.
cu ajutorul soluțiilor de digitalizare pentru furnizorii de utilități.
Crește productivitatea agenților de pe teren și redu erorile umane cu ajutorul echipamentelor de scanare și colectare de date.
Primește alerte și notificări direct în rețea și scade timpul de intervenție și de rezolvare a incidentelor.
Eficientizează modul de lucru al agenților de teren în procesul de mentenanță al infrastructurii.
Colectează date din teren în timp real astfel încat să poți să intervii rapid în cazul unor avarii.
Asigură comunicarea permanentă on-line și off-line între echipele de intervenții.
Redu timpul necesar pentru intervenție și orele lucrate de echipă, eficientizând costurile.
Centralizează toate datele colectate în cloud și generează rapoarte pentru eficientizarea activităților.
Gestionează și inventariază ușor activele companiei, centralizează toate bunurile într-un singur loc, împreună cu un istoric detaliat al acestora.
Elimină erorile și pierderile prin implementarea unui sistem de identificare unică a produselor.
Accesează inventarul bunurilor direct din Cloud pentru siguranță și promptitudine.
Oferă drepturi de acces pe diferite niveluri pentru ca angajații să poată coordona și actualiza sistemele.
Colectează și administrează date în timp real: cât gunoi a fost colectat, de unde, de către cine și ce cantitate poate fi reciclată.
Verifică automat dacă deșeurile reciclabile respectă normele de conformitate.
Planifică rutele colectorilor în funcție de media de kilograme colectate din fiecare locație.
Calculează automat costurile de colectare a deșeurilor în funcție de cantitatea colectată si gestionează automat costurile interne.
Respectă standardele de protecție a muncii și evită accidentele ce pot fi produse de eliberarea de energie.
Implementează o soluție integrată pentru ca echipa ta să-și poată desfășura activitatea în siguranță:
Semnalizează zonele de risc prin etichete și autocolante rezistente în orice mediu și restricționează accesul la echipamentele ce pot provoca accidentări grave.
Gestionează toată activitatea dintr-un singur soft dedicat, astfel încât să ai imediat o privire de ansamblu asupra istoricului fiecărui echipament.
Consultanță specializată
Lucrăm împreună cu tine ca să treci prin procesul de digitalizare cât mai ușor. Alegem împreună soluțiile de care ai nevoie, ținând cont de industrie și planurile de creștere.
Plan de optimizare
Folosim know-how-ul și experiența din practică pentru a găsi sistemul optim pentru tine. Asamblam soluțiile hardware & software și alegem producătorii pornind de la bugetul tău.
Manager de cont
Ai la dispoziție un manager de cont specializat pe verticala ta de business. Acesta cunoaște istoricul contului, cunoaște soluția folosită și vei fi în contact direct cu el pentru a rezolva orice situație.
Specialiști calificați
Vei interacționa cu consultanți certificați, cu o vastă experiență în dezvoltarea de soluții AIDC & POS, renumiți în piață pentru proactivitate și nivelul de expertiză.
Suntem alături de tine telefonic și online 24/7 și ne deplasăm direct pe teren, de fiecare dată când ai nevoie de susținere tehnică pentru a integra soluțiile propuse.
Instalare
Primești sprijin profesional pentru instalarea echipamentelor, oriunde în țară, pentru a ne asigura că înțelegi perfect soluțiile propuse și îți ușurează la maximum activitatea zilnică.
Mentenanță
Poți opta oricând pentru un abonament de suport tehnic prin care ai mereu la dispoziție un specialist gata să intervină pentru sesiuni de întreținere, customizări, testări, resetări sau training-uri complexe.
Service autorizat
Primești un diagnostic și o soluție rapidă la orice problemă apărută. Ai acces la parteneriate strategice cu principalii producători din industrie (Zebra, Citizen, Honeywell, Datalogic) și poți beneficia de contracte speciale de extindere a garanției.
© IT Genetics 2024. Toate drepturile rezervate.