EVIDEI: Soluție pentru inventarierea
eficientă a activelor
Rapid, eficient, fără erori.
Rapid, eficient, fără erori.
Companiile furnizoare de utilități au nevoie de o inventariere precisă și corectă a bunurilor fixe – astfel echipele de intervenție pot limita durata intervențiilor luând măsuri imediate pentru remedierea în timp util a defecțiunilor, deranjamentelor și avariilor.
Pentru a se bucura de utilități furnizate constant și de încrederea partenerilor și clienților, companiile trebuie să beneficieze în permanență de o bază de date clară, actualizată în timp real ce afișează starea fiecărui bun fix. Detalii introduse manual și greșit, etichete deteriorate și imposibil de citit, erori umane provocate de grabă sau neatenție, nesemnalizarea anumitor acțiuni întreprinse (reparații, mentenanță, înlocuirea anumitor piese) – toate pot afecta integritatea acestei baze de date și eficiența echipelor de lucru.
Gestionează și inventariază ușor toate bunurile fixe ale companiei, centralizează-le într-un singur loc alături de un istoric detaliat al acestora (instalare, mentenanță, avarii remediate etc.).
Elimină erorile umane generate de date înregistrate incorect prin implementarea unui sistem de identificare unică a produselor prin coduri de bare, etichete RFID, numere de serie și imagini relevante.
Soluția permite etichetarea clară și durabilă a fiecărui mijloc fix ducând la o identificare și actualizare rapidă alături de toate informațiile necesare.
Oferă drepturi de acces pe diferite niveluri pentru ca angajații să poată coordona și actualiza statutul mijloacelor fixe în funcție de acțiunile întreprinse.
Folosind un sistem complex de terminale desktop, dispozitive mobile și software performant, EVIDEI, soluția de inventariere a bunurilor fixe garantează trasabilitate, transparență, acces instant la informații și vizualizare rapidă pentru orice mijloc fix din dotare sau inventar.
Rezultatul este un mediu în care echipele de lucru își pot duce la bun sfârșit sarcinile, pot verifica rapid informații, sunt asigurate că lucrează fără greșeli prin implementarea tehnologiei de scanare/imprimare, și pot elimina timpii morți generați de informații greșite.
O singură bază de date ce conține toate informațiile relevante despre fiecare bun fix din dotare este accesibilă instant și poate fi actualizată în timp real atât prin terminale desktop, cât și soluții software ce transformă un smartphone în dispozitiv de scanare – acesta este principalul beneficiu oferit de soluțiile pentru inventariere bunuri: actualizare rapidă în momentul în care are loc o intervenție fie de remediere, fie de mentenanță.
Software-ul de gestiune permite echipelor să introducă, editeze și monitorizeze informații despre statusul/clasificarea/locația unui bun, despre istoric și modificări survenite între timp. Această monitorizare poate implica și accesorii, furnizori și numere de serie (soluțiile pot include și funcționalități de imprimare etichete și rapoarte personalizate) alături de imagini, note și fișiere atașate.
Bazându-se pe date colectate din situațiile reale cu care se confruntă echipele de lucru, soluția avansată destinată acestui scop crește viteza de inventariere de 2-3 ori și elimină erorile umane inevitabile și care pot duce la întârzierea remedierii avariilor.
Principala cauză a acestor erori este dorința de a spori rapiditatea procesele prin renunțarea la anumite etape cruciale. Soluția de inventariere elimină această modalitate incorectă de lucru prin simplificarea proceselor și prin oferirea unui sistem ușor și intuitiv de folosit de la intrarea bunului în gestiunea companiei până la acțiuni de mentenanță și remediere.
Astfel angajații sunt încurajați să lucreze eficient și să înregistreze orice modificarefăcută. Se creează astfel un traseu clar, protejat de erori evitabile și care garantează informații corecte în orice moment.
Primul pas atunci când un bun este introdus în inventar este ca acesta să fie etichetat fie cu un cod de bare, fie cu o etichetă RFID..
Soluțiile de inventariere bunuri facilitează acest proces prin echipamente ce tipăresc etichete rezistente la transfer, manipulare și condiții potrivnice de mediu. Rezultatul sunt etichete ce oferă informațiile relevante într-un mod vizibil și ușor de scanat de către echipamentele fixe și cele mobile.
Această etichetare clară și durabilă asociată fiecărui mijloc fix oferă trasabilitate, identificare și localizare rapidă a fiecărui bun din inventar, alături de toate informațiile necesare pentru ca angajații să acționeze rapid și să poată verifica instant starea fiecărui mijloc în parte pentru a determina dacă este nevoie să intervină cu acțiuni de mentenanță sau care sunt acțiunile necesare pentru repararea unei defecțiuni în funcție de istoricul bunului respectiv.
Soluțiile pentru inventarierea bunurilor trebuie să ofere atât transparență și vizibilitate totală, cât și siguranță pentru informațiile introduse. De aceea, soluția EVIDEI pentru inventarierea bunurilor oferă și o funcționalitate foarte utilă: diferențierea drepturilor de acces. Fiecare angajat primește un nume de utilizator și o parolă unică – acestea sunt cele care îi oferă acces la baza de date centralizată pe bază de cont individual.
Persoanele desemnate pentru monitorizarea bunurilor se pot bucura astfel de transparență și vizibilitate totală, în timp ce angajații din departamente specifice pot avea avea acces numai la acele informații necesare pentru îndeplinirea sarcinilor de lucru.
© IT Genetics 2024. Toate drepturile rezervate.